Alltså?

Hejhej:D

Det var ett dags sen det blev ett inlägg här:)
Det kan ha med att göra att jag inte haft tid. Stress kan beskriva mina senaste veckor:)
Jaja:D jag sitter nu här med en sur mamma på nedervåningen och själv är jag irriterad.
Mamma och pappa kanske ska flytta ner till mitt syrras rum som är mycket större än mitt.
Då ska hon få ett ÄNNU större rum. jag som delat rum eller haft det minsta rummet i hela mitt liv.
Jag kan gott vänta tills hon flyttar, Typ efetr högskolan om jag känner min syster rätt. Detta kan  jag ej förstå..,
ja har minst fyra år hemma i skiten Men jag ska då ha det minst rummet rättvist eller? Jag blir så arg!!!
Nu över till en kul sak... Igår var jag på bodaborg det är typ som¨fångarna på fortet. Jag och mitt lag klara mest banor 8 st.
Vi var bäst. Jag vill tacka annika tobbe ellie per adam för en superduperskojighelkul dag:D
Imorrn är det körövning jiiipiii! eller nått sånt?
Nu ska jag lägga mig i sängen ringa ida funderar på att sjunga för henen igen!
HOn fyller nämligen år GRATTIS IDA ÄLSKAR DIG!<3

see you later!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0