Nyår!

Jag Har städat klart. jag har städat klart hurra hurra för mig  vem är bäst?IDA. Haha :D
Nu sitter jag här i väntans tider både på det nya året och ida:) Liksom nyår är en av mina hat-högtider,
jag är för ung för att festa så hemma sitter jag med släkten och vännerna:P men ida kommer joina mej och det
kan då inte bli fel!! Sen får jag syster ida och TH ha en bra kväll! Vi kan ju alltid ha kul med rock band.
Sen så är ju en del kusiner här så?  jaja:P Nu vill jag helst att 2008 ska ta slut och 2009 kommer:D
det ändrar inte någon eller något bara för att det blir ett nytt år!
Slut pratat om det nu.

Imorrn händer som vanligt ingenting:) Men på lördag hoppas att någon vill joina mej till göteborg.
Bara kolla folk och s¨ådant.:D

Ha det bra Och go¨tt nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0