tjo

Hej!

skövde idag med kusien och syster! det var skoj:) träffa hanna och hälsa på sjöberg.
Jag var i skövde i fredags ochså då inhandla man en del. En tjock mysig underbar stickad
kofta, en tunika som en är en blå dröm. En svart nice plånbok som man nästan
kan ha som kuvertvätska därav att jag älskar den. Men det bästa fyndet var ändå den svarta
kjolen den är en dröm! det finns inga fel med den. Den ska jag ha på nyår tillsammans med en
randig t-shirt! Jag längtar att fira nyår med ida och en del av släkten:)
Just nu vet jag inte vad som händer efter nyår men jag hoppas på något skoj:)
kanske en tripp till skövde igen:D INGEN nej ingen dör av för mkt shopping.
Just nu har jag inga pengar men det komemr vell:)
Jag längtar faktiskt till skolan inte till pluggandet utan alla kompisar. Kören och sku är
en efterlängtad sak ochså men det kommer gå fort det slår jag vad om!!!

För det gör det alltid.
I julklapp fick jag massor:
en plattång smink parfym pengar vätska en atenn så jag kan se på tv i datorn;)
Och mkt mkt mer:)

Nu ser jag fram emot ett bäst 2009:)
Ni ska snart få se förvandlingen från brun  till blond men jag måste först hitta min
kamerasladd men det gör jag nog imorrn. hoppas jag iallfall.
Nu ska jag sova!
ska försöka uppdatera imorrn men det vet man inte nej det vet man inte¨.
men det kommer ni nog se HEJ då!
Om jag inte skriver innan nyår! Ha ett bra nyår!


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0