???

sitter här! funderar om  jag ska plugga lite,. Men orka liksom. i samma tid lyssnar man på gammalt idol matrial. det är är kul men så länge jag inte kommer in på nått anna sjunger. Visst har hon en röst bla bla..... Men hon är lite mesig som artist. favoriter är nog kevin och alice. kevin är alldrig dålig!:D  inte alice heller!! Men nu kanske jag ska skicka en hälsning till vallen som fyllde år igår Grattis vallen. Längtar redan till helgen... Jag ska till örebro. Shoppa gärnet. sen ska ja ochså sjunga upp. Men näst nästa helg ska jag fira min sötnos IDA. plus att det blir nog boda borg. Jiiipiii. det blir jag och lite folk.  Skola imorrn. det blir mkt att jobba igen. men jag är stark eller nått? På tal om stark? jag borde gymma? men liksom orka?. jaja.. Men just nu har jag en tanke... jag slängde två påsar kläder. varför tar det så lång tid att slänga kläder. är man rädd att dom ska bitas eller? jag fattar inte grejen. jag kanske är en person som har svårt med sånt.  fast jag kan slänga annat. Men man hittar jú saker när man städer. Nej nu ska jag träna på min solon. ska sjunga solo på advent HELP. nervös så jag spyr det löser sej nog tror jag? det blev mkt ? i denna text detta har vart en frågande dag.

See you later alligator

Kommentarer
Postat av: ida karlsson

fin blogg sötnos! krya på dig! <3

2008-11-24 @ 20:17:52
Postat av: Anonym

sv. okej, kul :) jag tränar ungefär 6 ggr i veckan om jag är frisk :) och du? :)

2008-11-26 @ 15:33:58
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: Sofia

har varit iväg tillsammans med mamma och nu har jag gjort julkort tillsammans med syster :D

2008-11-26 @ 15:58:49
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0