hejhej:D

Detta har vart en skoj dag!  SO var väldigt kul. Jobba mkt också så det var bra. Det ända som varb tråkigt på hela dan var Matten segt som vanligt. Språken gick fort ´J och jag är ett team.  Lunchen idag satt alla tjejor ihop. det var skojigt plus väldigt god mat! haha xD linnea hade 4 tallrikar. Sen engelska jag gjorde prov, gick fort det var lätt!
No lämna jag in mitt arbete plus vi hade frågesport det var skojigt... Eftersom vårt team  Fiskarna Vann!!  bilden fick jag göra sista delen av mitt bildprov. Blanda färger det var jag A och P.  Hitta bilder jag ska måla en bil. med en apa i. Haha:D
Imorrn blir det bäst ever! vi ska ha klass-grej. Klassen ska träffas äta tacos och se på idol! kanske sjunga lite singstar fast jag kan inte skrika så jag blir hes. ska ju sjunga upp på söndag TRE solon+ att jag ska sjunga på torget!:D
japp Japp. Men först är det en skol dag och jag misstänker ett fika pass med polarna så blir det alltid. So, borde plugga det.

Nu ska jag dra!  Bloggar senare om vad? det vet jag inte men det märker vi.
Mitt tips för dagen är!: pluggande ger resultat!


Kram på alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0