Hemma idag!

Imorrn blir det nog skolan. och tonår: KAROKEKVÄLL!!
kommer bli bäst med min hesa röst.
jag hoppas även att jag kommer få vara med  min bästis ida!
idag har jag gått i snöstorm. det var ingen skojig upplevelse! jag kände mej som barnen i bullerbyn som säkert gick en mil jag gick 500 m. Jag har hemska utslag i andsikte. typ förkylningen har orsakat dom. vad offrar man inte för lite rengöringlotion i sånna tider.
fick mail från blogg.se det var kul och konstigt. dom skulle ta bort mitt andra konto vilket jag redan hade gjort?
det var ju lite sjuk`? skolan imorrn blir nog seg som vanligt. jag har massor att jobba igen. Men jag har vart så sjuk. så orken att jobba hemma fanns iinte. Men kanske lite so  senare mot kvällen. NO skulle ju inte skada heller.
Min syster och jag vill se maddiken. Men mamma vill ej:D FAN. Den är typ bäst. Its rock!!.
Det är tuffa tider nu. Mkt i skolan... plus man ska välja sin framtid. det där jäkla gymnasiumvalet;D jag fullständigt hatar det. liksom ska man bli snikare gå handel.. det finns hur mkt som helst, alla får ju allt att låta kul. men nu siktar jag nog mot media på västerhöjd!  filma lite och sånt. det passor nog mej eller Kanske???
Nej nu ska jag tugga coklad, hälsa på syster se om mamma kan ge sig?
vill tipsa om en rolig sida men kul julklappar. det blir nog internetjulklappar för mig i år!

www.bluebox.se



'See you later alligator

See uo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj förlåt.

självklart ! :)

2008-11-24 @ 16:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0