lördag!

Hejhej:D

dags att börja blogga igen. med en sjyst desing som min syster gjort  kan det inte gå fel.
TACK SYSTERN. annars har det vart en seg vecka modevisning i tisdag var skoj men kort!:D
Sen blev man sjuk och är vell fortfarande lite sjuk. igår såg jag på idol, kevin och robin är bra. men alice är bättre än bäst
det finns  igen som slår henne. skönt att anna åkte ut. men nu är det snart johans tur hoppas jag!
Han var inte bra igår. GE UPP. liksom kolla killen en blond lite kalups som bara skriker lika hest och fult
som han tjej fans. Han var vell okej i början. men istället för en statistik som pekar uppåt så pekar den bara
ner och ner och ner. den enda låten han har gjort okej ¨var jhonny the rocker och då var han ändå ej bäst!:D
Idag ska jag slappa plugga och se på skidor. Det ska bli en lung dag eftersom mamma är sjuk(lunginflammtion och bihåleinflammtion) min syster har träningsförbud och halsont. medans jag just varit sjuk.
Imorrn vill Jag göra nått. bort här ifrån.... det börjar bli segt hemma.
Nästa helg blir det örebro och uppsjuning med kören. Det ska bli skojigt.
nej nu ska jag ducha fixa mej. Sen ska ja se skidor och dra några toner på ukulelen.
ni vet en sån där löjlig grej som ser ut som en liten gittar.

tjing tjong gardinstång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0