Att det är chill ute eller?

Jag sitter med datorn på ALTAN HÖRDE NI ALTAN!
fatta att dét är skönt eller. Dessutom med uppvikta byxor och kortärmat.
Jag ska dra på mej leggings senare. tänkte jag skulle börja med dagens outflit om jag orkar.
den får ni senare i så fall. Idag är det påskafton det kanske händer nått. Men det får vi se. Kanske
ska hälsa på mina kusiner som kommit ner från stockholm. Annars hänger man vid facebook och msn hela kvällen.

Jag saknar min sofia, Hon måste komma hem snart. Hon kanske är hemma. jag vet inte
när hon skulle komma hem!  det lär jag nog märka. Imorrn ska man sjunga upp i fredsberg och som om jag tror så
kommer det mkt folk. Oj nu blev jag nervös nog bäst jag tränar. På något sätt. Vet knapp vad vi ska sjunga!!!!
Jag vet fast jag vet inte. Oj vad jobbigt allt blev nu, jag hoppas ni förstår.

Jag vill tipsa om en blogg som en klasskompis har:www.fffjohansson.devote.se!
varse fredrik! :D

Nu ska jag byta om orka jeans..  kanske till och med lite uppdragna leggings men man ska ju ha något till också
Hej då, Och ha det bra, Bloggar snart igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0