:)

HejHej!
Nu är då lovet slut, Känns lite deprimerande. För nu är det tillbaka till skolan igen. Det är inte kul. Jag går iförsig fyra dagar denna vecka sen fyra dagar nästa vecka chill va? sen drar jag till polen TJOHO! Med syster fem dagar i polen sen går man i skolan i en dag sen är man ledig igen. Tror det blir en nostalgikväll med bori och gänget då. Var ute och gick med henne förut. Vi planera en del, Hoppas det kommer bli som vi har tänkt oss!
Nu ska jag fixa lite inför imorrn! ;) som sagt skola imorrn! en bild som jag gillar!
Jag har tagit den själv.
Ha det bra alla där ute!



En väg kan vara lång att vandra, Men med rätt stöd och sällskap blir vägen kortare och enklare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0