SKU!

Idag har det vart en skojig dag eller jag efter skolan i alla fall. Jag skulle fika med soifa i veckan och då blev det idag.
väl på hembageriet så fick jag träffa crippe också. Det var skoj, vi tala om allt mellan himmel och jord. Sen drog han till sin buss och jag och sofia snaka "tjejsnack". HAha xD , Sofia drog hem och det blev ton¨år. Och fick där se moas film om sin kenya resa igen! TJOHO vad bra den är! Lika intressant varje gång! Nu känner man sig lite halvsjuk får se om det blir hemmet imorrn måste ju vara med på lördag så jag kan se moas loverboy! Det ska bli kul. gå nattkampensrundan fast på dan.
Nu ska jag snaka med folk, sova och se om jag mår bättre imorrn! Ha det bra där ute.
sku
Här trivs jag bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0