tonår, ungdom, v-boll?

Nu har det vart mkt denna vecka eller början men imorrn är det redan torsdag? Sjukt vad fort det går alldeles för fort.
jag dampar loss att mina veckor och dagar rinner  ut i sanden. Fast sofia är ju hemma nu så det gäller att ta vara på dagarna med min lilla tjej. Denna vecka så sjöng jag upp i måndag. Tisadg fika med sofia och crippe. Iallafall crippe en stund. Tonår på kvällen! Moa presentera sitt arbete. Jag satt mest och fundera i alla fall under safaribildspelet. Jag har mkt i mitt liv nu, ha ider välja saker och ha ett bra liv SAMTIDIGT! Jaja, Nu är jag mest nervös, försöker plugga So. Jag hoppas inte det blir vi imorrn. Jag är inte förberedd alls. Det är så många fler grupper som har gjort mer än vad vi har. TA DOM FÖRST!  Även om jag kan min texrt så kommer inte helheten bli bra om vi inte får två minuter och en natt att ta me´d saker. JAG HATAR PLANERING. Man ska inte planera för mkt ¨då blir det aldrig av. Planerar man inte alls blir det för mkt problem. Men planerar man lagom blir allt perfekt. Det tror jag i alla fall. Imorrn blir jag hemma hela eftermiddan. det ska bli skönt. Äntligen! Fredag blir det sofia innan v-bollen. Lördag ska jag vandra i skogen, Ser fram emot det massa kuligt folk. Så det kan inte bli fel!  idag var jag på ungdom, skulel inte dit men support åt syrran. vi såg en asbra film. Snowcake. Den var så bra!

Nu ska jag fixa  inför imorrn! Vad jag ska ha på mej?
det är ett problem
Ni  får ha det brA där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0