Långt.....

Jag är dålig på att blogga, extremt! Det kan ha och göra med att jag har så mkt för mig
Sen har vell inte riktigt orken funnits där heller. Det är väldigt mycket i skolan nu + att
jag har mkt på fritiden, speciellt nu när jag har allt med DS. Fast det är mest kul.
Jag tkr det är intressant att jag är med där egentligen, för jag har inte varit
med i svenska kyrkans unga så länge. Kyrkan är ju inget nytt för mamma har alltid jobbat
med det. Vilket har gjort att jag inte har någon konstig för utffaddad bild av Svenska kyrkan.
Jag kan faktiskt stolt säga att jag har aldrig haft så kul som jag har nu och mkt av det har
med SKU att göra. Jag kan förstå dom som kanske inte vill vara med p.g.a av den kristna biten!
Jag är kristen! Så mkt kan jag säga, hur mkt jag tror på olika saker o.s.v är min personliga del.
men jag tror en del tkr det är lite konstigt, Men jag tror det jag tror och det är jag inte ensam om.

Idag har jag fikat med ett gäng av vänner. Jennie, Jessica, Hanna, Camilla  och jag satt på hembageriet i
3 och 1/2 timme. Snackade om livet och flumma runt. Lyckades även träffa david igen eller jag vinka till
han genom ett fönster. Det var jättekul att träffa dom. Jag och Jessica träffa även Sara¨på busstation i typ 3 minuter
sen skulle hon möta sitt besök. Det blir vell en del av dom här tjejorna imorrn kväll kanske??
Vi har inte riktigt bestämt det än, Vi får ta det som det kommer.

idag har jag bestämt mej för att vara uppe länge, Så jag kan sova en stund imorgon. Annars vaknar
jag klockan åtta, men jag måsta vakna för tio så jag kan ringa mormor och pappa! Mormor ska
köpa leggings till mig, Sen ska hon komma hit och laga mat till oss. För mamma är inte hemma
så mormor vill ge oss riktig mat.. HAHA Hon tror nog inte jag och mamma klarar det.
Hon är ganska överbeskyddande. Fast det ska en mormor vara. ELler i alla fall ibland.

Gud vad mkt jag har att göra fram över och gud vad långt detta inlägg blev. Hoppas ni orkar läsa.
Jag ska bort nästa helg på lördagen en hel dag i skogen , Det ska bli kul.
Sen drar jag till polen den 24-28 april, Det ska bli skitkul! Äntligen kommer man bort ett tag!
Och helt plötsligt fyller bror min år, Och sen är det dyngnsammanträde med DS, på flarken
en hel helg vid vattnet, Det är det bästa jag vet med dom bästa jag vet! Det kan inte bli fel.
Nu ska jag snacka vidare med folk både på facebook och msn. Lägger in en bild.
Jag tkr denna bild visar hur mitt liv är nu. Fullt av lås som bara vissa har nycklarna till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0