Kladdkaka!

kladdkaka är ett komplicerat bakverk, inte själva ihopblandningen. Men liksom tiden i ungnen. Det blir alltid olika resultat varje gång även om man gör exat likadant och samma tid i ungnen.  Detta kanske inte är ett jättestort problem men för mig känns det stort! Haha xD

Jag hade även så kallat godisförbud... i ca en vecka, Jag ida det största godismonstret i världen klara inte riktigt det. fast det kommer bara bli godis på lördagar framöver och kanske inte lika mkt som förut? eller nått sådant. Nu känns det som detta var min mest slapppa dag på lovet ever. Jag bytte om vid tre eller nått`? Kanske inte så bra. Men det är faktiskt näste sista dan på lovet sen ska man gå en kort stund igen. Jag älskar vårterminen, Mycket lov eller studiedagar. Det kan inte bli bättre.. Just nu vet jag inte riktig vad jag ska göra men har tänkt mej en tripp till konsum och inhandla en påse snören för idag är det melodifestivalen.!!!!!! här kommer vad jag tror:

Till andra chansen!
Lili och susie
markolio


Till final
Måns selmerlöw
Jag hoppas lasse lindh och bandet, men jag tror amy dimond:) Hon är mest känd



Kommentarer
Postat av: amanda

LAsse lindh is the king! :D

2009-02-14 @ 18:50:51
URL: http://amandusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0