Vad F**?

Blogg.se, en av dom största bloggsidorna. Men ändå håller nu hela skiten på att falla sönder! :P dom måste vell kunna hantera att det händer mkt på en så stor sida?  Det går knappt logga in, Jag försöker nu  för tionde gånge ladda upp ett inlägg. Jag har bara tre ord irriterad,irriterad, IRRITERAD. Vf skulle inte denna sida kunna funka. Devote,se gör ju det. Jag kanske ska sluta klaga med tanke på min minimala gärna när det gäller datorer inte sträcker sig längre än min näsa, men men. Jag har vell rätt som alla andra att bli irriterad. Jag har hört detta ordspråk förut och jag tror inte att jag är ensam, ta dagen som den kommer. Jag har försökt att verkligen att göra det. Men ändå sitter jag här och planerar min morgonklädsel och shema punkt för punkt. Det blir iförsig aldrig riktigt som jag tänkte mej, Ändå gör jag det?

Jag hur ska man säga att min dag har varit då. Jo den har vell vart nice. Det blev tjugo minuter med marika först. Fika med karlsson, karlsson, karlsson och tillslut även jag alltså hitzhals. Men det är en annan historia! Dagen flöt på och jag tror fikatiden hamna på närmare två och en halv timme. Har man  mkt att prata om så har man? inte sant? jag åkte buss hem klockan halv sex. När man väl kommer hem inser man att man inte har ätit mat på hela dagen. Det kanske inte var så bra. Jag slängde i mig lite mat  och nu sitter jag här igen då, vid datorn som alltid!:) på nått konstigt vis slutar alltid mina dagar sittande här. såg även just på den där serien om knutby skotten och det. Den var skitbra, jag kommer följa  serien för den visar verkligen på ett gripande sätt vad som hände!

Igår så var jag i skövde och inhandlade ett par jeanslegging, ljusblå(bild kommer). Jag har sagt i flera veckor atlt jag ska aldrig köpa mej ett par sånna. Men jag kunde inte motså. Kan inte riktigt fortfarande förstå funktionen och dom funkar som jeans för mig så? Nu ska jag nog se varför syrran tryckte på dörren så! Sen ska jag krypa i sängen. Nästa helg ska jag färga håret blont igen!. Nu är det bara massa utväxt mest. Natti natti! ska försöka blogga mer nu!

Kram ida The blonde! Kaffetantjr

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag vet inte heller görmycket om datorer och internet, men jag har hört att blogg.se är en dålig bloggsajt och att blogspot.som (som jag har) är bättre. Men detta hörde jag först efter att jag hade skapat min blogg, så mitt val av blogsajt var inte välgrundat utan jag tog bara något. ;)



Var köpte du jeansleggingsen? Jag har ett par mörkblå, men jag vill ha ett par ljusblå också! Var???

Köpte mina mörka på Gina Tricot, men de har väl sålt slut på allihop, eller?

2009-02-13 @ 14:27:33
URL: http://www.ellie13.blogspot.com
Postat av: Ellie

Okej, då har de kommit in igen. Ska till Skövde på ons, får kolla upp det! Tack för tipset!



När vi ska ses..? Hmm.. När jag jobbar nästa gång. Och det hänger på hur friska lärarna är. Mitt förslag: ta med dej dina mest förskylda polare och spotta på lärarna! Yey!



Kramar!

2009-02-14 @ 16:13:08
URL: http://www.ellie13.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0