Första inlägget 2009

Första januari! igår firades det här hemma med dunder och brak:D mostrar mammor pappor och kusiner kompisar och hela köret! ida var här hon kom runt fyra då lilla jag just hade sprungit ur duchen! vi gjorde oss i ordning. Jag hade min svarta kjol( nyinköpt på mellandagsrean). Under kvällen så var det mest en lång väntan som sysselsatter med   saker

  • slå kusiner mobba prata umgås med mina kusiner.
  • se på björn gustavsson ! BENJAMIN! WOW-JOCKE! och mkt mkt mer.
  • äta och åter äta.
  • sen prata umgås med folk:D
  • Spela negerOpresident och så det livsfarliga kortspelet krig. tillsammans med th am id el och det var skitskoj, men skader kan det bli om man inte ser upp.

Kvällen var skitkul. Sen kom det TOLVSLAGET! ida och ja gick ut och glodde på raketer och skåla för det bästa året ever<3:)

Mitt 2009 ska bli ett år jag alldrig ska glömma det ska hända så mkt som jag redan vet om:

jag ska välja gymnasium.
åka på massa läger
umgås med alla jag älskar, och det värsta.
ta farväl av miin underbara klass! älskar er kommer gråta på skolavslutningen

men det ska jag inte tänka på nu... utan nu ska jag bara blicka framåt och Njuta av min sista termin i nian, och sen blickar jag fram mot gymnasiumet ,då allt blir nytt:D 

2009 kommer bli bäst

Ha det bra:D ta det coolt:D

Kram ida


Kommentarer
Postat av: therese

ja tack för en supertrevlig kväll! =)

2009-01-01 @ 22:24:30
URL: http://theresewiktorsson.blogg.se/
Postat av: sara

nämen har lilla ida blogg hon också ;D

2009-01-02 @ 17:17:52
URL: http://detarsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0