God morgon!

Hej idag gick man upp tidigt!:) mest för pappa åkte och mamma är i stockholm, och bror min vill inte var själv uppe på morgonen. Igår var det vollyboll! Men shit vad kass jag kände mej! speciellt i slutet. Moa skrämde livet ur mig. Jag trodde jag skulle kunna träffa någon boll men icke san icke. Typ en eller två gick över.. Men surva ( stavnig?) gick ganska ok iallafall, man ska ju vara positiv.
Moa kom på en fras som man skulle tänka¨på. Posetiv peppning och inställning! PPI.  detta innebar att man skulle säga bra saker om allt, Men dom flesta kom inte¨på nått då sa dom PPI istället. Vi var mkt folk igår runt femton personer tror jag. Jag var dock tvungen att gå men frida gick tjugo i och jag gick tio i men vi skulle med samma buss !! Haha Vi insåg det när jag träffa henne andre och anna utanför ica, jag hoppas hon är med mer. Hon är duktig och jag vill inte gå själv till bussen. Det är inte kul kan  jag lova. 
Innan vollybollen drog jag henrietta och evelina en sväng till mariestad jag skulle handla örhängen. Jag handa sex par örhängen, ett halsband, en kofta typ, en t-shirt bh och trosor kommer bilder på grejerna senare idag. det var skitskoj, vi käka pizza när vi kom tillbaka till töreboda på montana. Men nu har det vart mkt pizza på kort tid. Det ska vi ändra på, eller nått?
Min klass har även bestämt typ klasstryck på klasströjorna. Jag kom på det som vi ska ha.. i fyra år satt vi still, fan det var chill ,9B den passar så bra in på vår klass. Jag är så stolt över mej själv, skullle kunna sitta och skryta om mej själv i timmar. Men jag är inte så.  Det var en bra fredag förutom att ja nästan trodde jag skulle dö när moa skrämde mej. NU ska jag vänta in tiden sen slå en pling till min baby ida<3 Hoppas hon kan idag. Ha det bra alla där ute!:)
Kram ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0