Skridskor.. Igen

Hej:D

Åkte till skövde imorse köpte skridskor, Hockyeskridskor btw. eller som mamma sa hockyerör.  Det tog en stund innan vi hitta dom som blev rätt. Drog hem och slängde i mej líte lunch och kolla på finanlen i tor-de-ski. Dom åkte uppför en slalombacke det måste vart  sketjobbigt! Jaja jag slapp ju så?  Skriskorna var det ja.. drog ut en sväng på kanalen , närmare bestämt  Stång. Det gick så där, Inte ´van vid hockyskridskor så.  Men man får ju ont första gången ochså:P
Nu sitter jag här vet inte riktigt vad jag ska göra. Drack just kaffe så humöret är ju på topp igen! Kanske ska man slå en pling till ida? eller försöka snaka med carro.

För imorrn ska jag träffa hennne. JIIIPIII! det var längesen och om jag inte har fel kommer det kanske carros  hemliga gäster;D Haha XD Man vet alldrig med henne. Jag saknar henner enormt. Det kommer nästan alltid nått ivägen när vi ska ses men nu kanske det blir av. Grejen är att både hon o jag har massa att göra. Tisdag ska man sjunga upp med kören i kyrkan. Kanske ska träna lite? Om jag orkar ska jag vell även försöka plocka lite på rummet. Det är ju ganska rent därför ska jag försöka hålla det så med!  Nu ska jag byta om eller ducha tror jag.

Ha det bra!<3:D


Kommentarer
Postat av: AmandaKling

Din syster säger att du spekulerar om en ny header, nått jag kan stå till tjänst med? :)

2009-01-04 @ 20:29:02
URL: http://amandakling.blogg.se/
Postat av: AmandaKling

Sv: Va bra, skicka dina bilder i ett mail till mig på AmandaKling@hotmail.com

Och svar på din fråga, nej än så länge jobbar jag gratis :)

2009-01-04 @ 21:32:00
URL: http://amandakling.blogg.se/
Postat av: AmandaKling

Sv: 2 eller 3 stycken blir bra :)

2009-01-04 @ 21:41:52
URL: http://amandakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0