Skridskor!!!!

Jag fattar inte riktigt. Nu har jag börjat sova som en riktig tonåring. Förut vakna jag ofta tidigt, nu sover
jag minst till tio varje dag. Vilket är skönt! men snart är det dags att gå upp kvart över sex igen:P Jiipiii xd
knappast. Dagen såg ut följade att man först åkte skridskor med bror min i stång på kanalen;) innan man åkte
så satt hans  min mattelärare där och fika så man tog det ju lite lungt, närmare bestämt undvek honom. Vi kommer
inte så bra övernes i skolan om man säger så. Han stack efter typ only 5 minuter vilket var jävligt najs! Jag skullë då dra ut ¨på isen vilket gör att alla borde få varningen SE UPP. Mina skridskoerfarenheter är inte dirket mkt.  Men väl på isen
bestämde jag och syrran att vi skulle köpa nya skridskor imorrn dom ja hade var alldeles för små.  Tån ropa på hjälp i skridskon stackar tå:/  

Kusinerna senare skojigare ever. Såg först björn gustavssons film, sen spela vi kort i 10 min, monopol näst i typ 2 timmar segt men kul. David the big cousin tog hem vinsten med marginal. Själv blev man stolt två,

Björn G äger. Benjamin! WoW-jocke är så JÄVLA bra.  Paralamentet är ju inte fel heller?
vem missa jubliumsavsnittet? INTE JAG!

Jaja lördag är här. Snart skolan men imorrn blir det mer skridskor och skövde en liten stund, Sen blir det sara innan
lovet är slut! Hoppas jag iallfall:P  Ska vell hinna med carro en sväng med:P
HA det bra !



"Om jag kommer in jag kommer knappt ut"- Björn G paralmentet ( spelar brat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0