Hej_D

Nu är ja här igen:D Vet att mitt bloggande inte är speciellt bra! Jaja jag gör mitt bästa:! Kom just hem har klippt mej. Nästam samma frissa men liie kortare:) Jag tkr det blonda blev bättre nu. I måndags var det dans och Premiär på denna körtermin:D TJOHO! det var skitskoj. Sen tisdag vilket alltid är likamed tonår, vi såg monster inc den är ju jättebra. Ja hade inte sett den, men jag är ju så barnslig så jag gillar alla barnfilmer! NU ser jag fram emot fredag och vollyboll. Det kan inte bli tråkigt Ska försöka hinna till skövde innan kan bli svårt men men. Jag slutar ju tio i två. Jag måste köpa örhängen det är vitkigt har bara två par. Hur ska man överleva på det? HALLÅ!  Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva:D Men jag ska skriva mer jag lovar eller nått?

Ses Ha dét bra!!!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Svar: Tack så mycket, kul att du gillar min blogg!

Nej, förnamnet säger mig inget, efternamnet gör att en liten klocka ringer men kan ej placera dig för tillfället.. Hur vet du vem jag är?

2009-01-31 @ 00:53:28
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0