Vad är grejen?

 Idag har jag fullkomligt fått damp på bussar och hänsyn! När jag skulle åka buss till ida  idag för att åka skridskor igen:) min buss skulle gå 13.06 men den kom 13.16.... Hallå! o busschaffören sa inte ens att dom var sena.. hallå`? sen så prata jag med B på bussen, då sitter några tjejor bakom och lyssnar dom skratta åt våra skämt, sen ber dom oss att hålla käften är dom dumma eller?  Jaja:/ det kanske finns sånna personer med..  Ida och jag skulle alltså åka skridskor det var kul tills isen sprack och det börja låt asmkt. Ida och jag gick upp och fika:) kaffe mums:P har nu beställt klipptid med. Hos eleonore. Det är typ aslångt tid men det:) jag  ska hålla mej kvar víd det korta, Det blir bäst då. Ida och jag hade jättekul jag berätta massa minnen för henne:D! haha xD Älskar dej gumman<3 Åkte hem och slappa. för imorrn ska man¨gå upp kvart över sex eller tidigare vet inte det ä´n. skolan börjar ju. Jiipii nej... Ja det ska bli kul att träffa alla igen och visa mitt blonda hår!:D xD ingen har typ sett det! jaja:)  

Nu vill jag handla:P  fast jag ska inte det:D jag är typ shoppiholic typ. eller nått? Men nu är det en sak som hindrar det är  PENGAR OCH TID:D  Nu ser jag fram en lång termin med mkt  skratt med en sång klass kan det inte bli fel!<3:)



Jag är den jag är, gillar du det inte? bry dej inte! :D

Kommentarer
Postat av: maria

fin blogg :* kolla gärna in/följ min <3

2009-01-08 @ 01:59:32
URL: http://maarlan.blogg.se/
Postat av: Maria

jaha då är du bättre än mig alltså;p min varade i flera år..

2009-01-09 @ 13:36:53
URL: http://maarlan.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Tjena! Hur hittade du mej i bloggosfären?

Intressant inlägg. Folk sitter alltid och tjuvlyssnar på tåg/bussar och sedan när de blir för trötta för att orka lyssna klagar de på att man pratar! Idioter.. Då får de väl åka i en egen buss om det är så jävla jobbigt..

2009-02-11 @ 08:32:18
URL: http://www.ellie13.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0