Torsdag.. Igen!

Ja som sagt torsdag igen. Denna skoldag, var flumm och skoj. Jag var trött och
då skrattar jag åt allt! Ja ni hörde rätt allt! VI börja dock med so-prov. Vår so-lärare
tror att vi är snillen, Så vi hade både på 1,2 världskriget och mellankrigstide. Även om detta är kul
så blir det extremt segt! vi typ skrev massa antekningar bara. Sen fick vi en vecka att plugga in det. Och dum som jag
var vänta jag till sista dan som alltid eller inte kanske plugga två-tre dar innan. När jag väl satt där med provet på bänken så kom jag inte ihåg nått. FICK BLACKOUT! Trodde jag skulle dö, Men det gjorde ja ju inte.
annars var dan slappa, Bilden var skitkul eller hur jessica! Vi skratta åt altl precis allt som vanligt


Imorrn fredag TJOHO!
Fika med massa SKU folk efter skolan, Sen ska camilla färga håret på mig! tack<3
Nu ska jag fortsätta var social på msn! Och peppa folk inför nervösa prov

Ha det// ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0