örebro töreboda mariestad moholm



Nu sitter jag här, vid datorn, igen! Fast nu kollar  ja mest runt på facebook. Shit vad jag blev beroende snabbt,
Tänkte skulle berätta lite mer noggrant om örebro/gustavsvik vistelsen. Det händer mkt under en dag. Haha xD
Jag satt med ida upp i bussen och som vanligt skratta vi åt allt! Henrietta och jag hade ganska kul också, Jag visste mer än hon trodde  ( örebro ligger i närke) När vi kom fram var det bara att sätta på sig det jätte gul/gröna armbandet. Och så klart bytte jag om till en lika snygg badräkt ( host, behöver iskaffa en ny) Man börja med att åka disco alltså en hel svart vattenrutchbana, Man såg alltså ingeting i den lite äkligt men okej. Dagen ramla på, Jag tror vi åkte forsen tre hundra fyrtio tre ggr, Minst.., Jag var i utebadet och konstatera att jag och david har telepati tankar, Samma hjärna kanske? jaja. Toaletten var lungt roligast när man åkte så många varv som möjligt, Tror hanna vann får tävling med 6 varv. det fanns lite flera interna tävling snabbast tid i disco vann david, Han hade även mest sår och var mest röd på ryggen. Fast jag har asont i min rygg.. Jag dränkte nästan en liten flicka och inte en gång utan två¨ggr,,, PINSAMT! det var vell inte så kul. Hemresan satt jag med david och snaka andra världskriget med sara;) vi kommer nog få mvg, Vi vet iallfall vem hitler är.
Denna dag var nu slut och gud vad trött jag var, Aldrig har jag velat sova så mkt. Fast när jag väl hade hasat mej till sängen för att tillslut avslutat ett intressant samtal med sofia, Då kunde jag inte sova. Då blev jag arg på mej själv.
Kuligare dag har jag inte vart med om!

Idag vakna jag tidigt av min lillebror skrik, Inte lika mysigt. fast jag låg kvar i sängen med datorn i högsta hugg,
 Jag och syster skulle till farmor i mariestad. Vi åkte in till t-boda och fick vänta där tills bussen till m-stad anlände sen var  det väldigt långt att gå ( har aldrig gått där förut) Fick jätte god mat, pappas fastrar var där. Dom spela kort o jag och syster plugga. SO prov på torsdag. känner pressen! Sen åkte vi till netto och handla lite godis och annat. Mamma och pappa hämta mej och syster vid fyra. nu sitter man vid datorn igen som vanligt, Jag har fått ätit våfflor idag vilket var jätte jätte gott!

Nu väntar jag på sofia som ska logga in på facebook. Men hon är seg så. Man vet aldrig!
Ska uppdatera mer nu! Kram

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Låter som ni hade kul :)

Men dränka småtjejer (två gånger om?!) verkar inte lika skojsigt. Hur lyckas du? ;)

2009-03-05 @ 09:57:59
URL: http://www.ellie13.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0