Lördag. . .


Vad är en kul lördag?
Hänga med vänner och familj och skoja!
Just idag är jag itne på skoj humör så jag har ganska tråkigt.

Dessutom kan jag knaptt skriva med ena fingret, spelat för mycket insturment,
Nu ska jag lägga upp lite bilder istället!

Planeringsgruppsmänniskor för nattkampen! ! ! Minnen <3


Älskar  kunng fu panda min idol! :D


Min extremt snygga banner som min syster har gjort till mig! Där ser man även mig utklädd
till kung fu panda, Sen tror man idrott är min passion för jah spelar v-boll och går på
bildenra, Men jag hatar hatar hatar tränaBLÄ! dock älskar jag att se på sport!:):9


KALLA OCH HAAG! TVÅ RESP. TREA STOLTA ÖVER ER! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0