MARSIANER!

Hej!
Visst rubriken skulle fånga uppmärksamhet, Eller jag tror i alla fall det, Ska kanske förklara varför jag tror på sådanna. Det finns sånna i moholm. Många dessutom, bra förklaring va? Ganska nöjd med den om jag själv får säga det.. och vänta... det får jag?!
VAD GÖR JAG NU DÅ?
Det är en bra fråga ingenting, Besstämde just kläder inför imorgon. Kom även på att jag har idrott imorrn!
Men får se om jag pallar med tanke på förkylningen. Jag är fortfarande täppt, kanske typ chillar, men jag missa idrotten idag med så. Vi får vänta och se. Ni kanske förstått redana att träning inte direkt är det viktigaste i mitt liv. eller i alla fall inte just nu?


Jag sitter och pilalr mig i naveln och funderar på livet, Kanske inte den där vanliga frågan.. vad är meningen med livet? Utan snarare vad är meningen med mitt liv? låter lite ego men jag funderar ofta över det. I alla fall ibland, Kanske mest i perspektivt, varför leva när tyskläraren plågar mej med glosor och inte kommer ihåg mitt namn. ( fast hon kanske gör det nu xD) jag hoppas jag har fått er att förstå, att djuptänkaren ida finns. Dock visaar hon sig inte hela tiden, Ganska sällan faktiskt. Det är nog skönt för många. I alla fall för mig själv.

Jag börjar mer och mer skriva någorlunda seriösa inlägg. Om ´man nu kan kalla ett inlägg med "marsianer" som rubrik som seriöst ämne så visst, idag innan jag var hos doktorn fick jag på mammas jobb choklad doppade kaffebönor!!!!! Tjo!! finns det något GODARE! Tror inte det.
NU är det dags att sova i alla fall snart, tog ett tag att välja kläder idag, brukar ju göra det, Kommer säkert ändra mig igen imorgon. Känns som om allt funkar utom jeansen, jeansleggings kanske blir bra:)
Får vell gå upp lite tidigare imorgon, Fast behöver ju inte det, Ska ju inte sminka mig imorgon!

Kram på alla er där ute!

P.S jAG OCH THE BEST IDA HAR NAMNSDAG IDAG 14 SEP IN MY<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0