Sjunga rätt?

Tjo!

Hur tkr ni min rubrik låter idag! Jag sjöng i kyrkan på konfirmation två ggr. Kul va? ja det var det, men nu vet jag att ni alla där ute sitter och undrar... Sjöng jag rätt? Japp det gjorde jag. Alla gjorde inte det men dom som sjöng i gudtjänsten sjöng nog rätt svårt att höra alla ! :p
Helgen har redan gått ser redan fram mot nästa,  den är helt ledig för utom firande av kusin på lördag tror jag..
Veckan innerhåller "BARA " två aktiviteter denna vecka, Det är ganska ccoooolt! xD
Inte alla helger som ser ut så. Sedan tror jag nattkampen väntar, Det kan bli intressant.
Jag är ganska flumm nu, har nog med min trötthet att göra, Imorgon blir det en lektion skoj skoj skoj skoj!
Det tkr i alla fall jag! I för sig har vi orientering först men det är en 15 minuters bana. Det kommer man klara lätt.
jag ska nog gå hela tiden i alla fall det mesta.

Hur är det? Jo tack du blogg som frågar, det är bara bra just idag! Jag ska nog sova mycket i natt.

Nu ska jag bestämma kläder inför imorgon, Får se om jag bloggar imorgon om jag hinner efter mötet hoppas ni inte det?! Kramar ida

                    
                    Lägg märket till mitt icke blonda hår * ida har även tandställnig , Dessutom
                    är hon sjukt söt<3 Älskar dej!

Kommentarer
Postat av: amandaa

Ett inlägg om vilken snygg blogg du har fått av mig kanske vore på sin plats!?

2009-09-06 @ 21:10:17
URL: http://amandusss.blogg.se/
Postat av: ida k

och så har vi ju statoil i bakgrunden :P usch på min tandställning! :P kram på dig

2009-09-06 @ 21:24:31
URL: http://mariposah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0