VA=? Lever ida?

Japp, Även jag  är levande. Fast om man har försökt följt min blogg så har den vart död i alla fall hela sommaren. Nu ska jag alltså i ett inlägg sammanfatta sommaren och den nya skolan på samhälls pogrammet? Enkelt VA?
Sommaren var som den alltid är =regnig, men den bästa veckan på hela sommern spendera jag på ösjönäs!
Det var fan kul, Glömmer aldrig juicepressen, Du är fan best! :P
Annars spenderades mesta tiden i stugan med familj och dess vänner, Mycket åkande fram och tillbaka men har man fritidskort så har man. Dom varma dagarna badar dom dåliga hälsar man på vänner ! :)
Sommaren gick fort som alltid. Ganska van, Är ju mitt 8:onde sommarlov!
Ush vad gammal jag lät nu!
skolavslutning var mys, fast vi grät stora floder. Man saknar alla sjukt mycket <3

Min nya klass då på samhällspogrammet på västerhöjd är fan grym! Shit vad jag trivs. Här får man vara den man vill och det vill jag! Pogrammet är bra, Bra lärare, Samanfattningsvis känns allt helt okej!
Just nu är man mest trött och lite seg måste komma in i det :) Går ju upp 5.30 typ varje dag och sitter si så där typ 45 minuter i buss ! Det är OKEJ!

Hur går arbetet i mitt svenska kyrkans unga arranemang då? Jo du, det går bra. Allt flyter på både i ds och i töreboda. Just blickar jag fram mot nattkampen.

Imorgon chillar jag med någon kompis tror jag, Nu ska ringa ida och sen ska jag tvätta! TJO!
Shit här kommer en bild på mig för en del kanske har glömt hur jag ser ut, eller bara undrar?
Kramar ida!

P.s Jag och sofia på davids maskerad med film tema>! JAg är KUNG FU PANDA MIN STORA IDOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0