12 dagar kvar!



Idag är de hela 12 dagar, sen sätter jag mig på bussen till taize, Till underbara frankrike! Jag längtar
nästan ihjäl mig. Det kommer nog bli superbra, I onsdag var jag på sista mässan innan frankrike. Det
var sista gången i Sverige, Nästa gång blir i Frankrike.
Jag har inte tidigare i mitt liv tillbringat så mycket tid utomlands, Men förra året så var jag utomlands två
ggr, och alla i kyrkans regi. Var i polen men ett konfirmationsgäng, Därifrån kommer denna härliga bild:
från vänster: Becka, Jag, Amanda (Syster) Pontus, viktor!

Sen i höstas var jag även i tyskland med några glada ungdomar från Svenska
Kyrkans Unga, har ingen bild därifrån, då alla mina bilder försvann då datorn krascha!
Men jag kan dela med mig av en underbar bild på en underbara vänner! :D

Mitt skara folk<3 Från vänster: Emma, albin, amanda, emanuel, kristian
andreas, cicci! NI är bra vänner , bilden är från den underbara platsen skaga!


Blev ett väldigt känslosamt inlägg! :D

Alltså om tolv dagar sitter jag på bussen, mot en oförglömlig resa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0