Om några dagar.. Hur räknar man?

Jag sitter här i mitt lilla , jag menar extremt lilla rum, för er som inte vart hemma hos mig, kan
jag berätta att förutom sängen finns inte så mkt golvyta och just nu finns ingen, då den täcks
av packningsaker till Frankrike, för om nu ska vi se här... antingen 5 eller 4 dar åker jag till TAIZE!
Beror helt enkelt på hur man räknar, jag är inte superbra på de men!

Imorgon ska jag och emma gå på stan en stund, blir nog en timme eller tre!
BEROR NOG HELT PÅ HUR MKT SKOLAN TÄR PÅ EN!
ja är redan trött på skiten men försöker hålla i, har nämligen natinellt prov imorgon.
Annars är de nog ganska lungt på läxfronten ska nog faktiskt inte klaga, blir bara
fel då eller hur ska man säga!

Jag ska gå ner och hämta en vattenflaska, välja kläder inför imorgon!
Snacka klart med E, sen ska jag sova, behövs nog, klockan kvart över fem ringer
klockan igen!

Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0