Torsdag= free day!

Imorgon är jag ledig hela dagen, ibland bara älskar jag mina lärare! :)
Eller ska jag älska tvåorna som åker till stockholm med lärarna? De är två svåra frågor.
Bara för jag är på ett kärlekshumör så kommer jag svara ja på bägge frågorna!

Idag har jag haft en asseg skoldag som ändå har slutat i något gott, då de flesta
lektioner var slappa och en del kom aldrig läraren till för han fika! vilken anledning, en
anledning som heter duga i Ida Berggrens Liv!

Kvällen bestod av eller eftermiddagen, Först så åkte jag med Em på tåget och
sen Körde vi runt i Töreboda och bara kollade, vi käkade gott och begav oss sen till
f-hemmet , där serverades YoutubekvälL! Absolut den bästa kvällen på länge, Har onte i magen
av alla roliga klipp, mina "nya" idoler är de i Centralskolan. De är underbart och roligt. Själv visade
jag ett klipp som heter annoying orange, De får mej skratta varenda gång!

Imorgon blir de vara hemma hela dagen som sagt och sen blir de möte!
HEla världen där ute ta hand om er, de ska jag göra nu! :) Jag ska SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0