Annika här! :)

Nu är min söta Annika Johannsson här, vi har tjockat oss och käkat massa choklad!:) som vanligt!
Nu sitter vi och diskuterar alla killar som är idioter och sånt där annat viktigt, eller ja sånt
som vi tycker är viktigt. Vi är extremt trötta på folk som inte är lika bra som vi? vem blir inte de?!
För annika är bra, jag är bätter men tillsammans är vi oslagbara! sen pratar vi om den bästa sommaren som
har vart på flera år! ush! ja älskar 2 lax 10!

Ikväll får vi se om de blir hemmakväll i stugan eller om vi sätter oss i bilen till stugan, är ganska taggad
för de för de blir nog sista helgen där på görlänge! :) men vi får se, amanda styr ganska mkt, ananrs blir de
myskväll med massa folk. Nu avslutar ja med en bil på min älskling

annika du är bäst ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du får ha en fin kväll hörru! :) det verkar ju så mysigt med stugan!

2010-08-06 @ 21:21:33
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/
Postat av: Anonym

ida, det är ju du som är bäst! :D <3 tack för idag min älskade vän! <3

2010-08-06 @ 21:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0