De var den sommaren...

Japp, nu är de slut även denna sommaren år tvåtusentio! Fast de har vart en underbar sommar,så himla
glad att allt har vart så bra.. Visst jag kanske hade velat träffa en del personer som jag helt enkelt inte
riktigt hunnit med, men de är inget att gråta över. Sånt är livet, man kan inte hinna med allt.
Jag har ju hunnit med två läger, några underbara kvällar och så mycket fantastiska tillfällen med mina
bästa vänner, dessutom har jag hunnit att bara njuta av de fina vädre vi har haft delvis!

Idag är sista dagen på ett helt fantastiskt sommarlov och ändå längtar jag tillbaka till skolan, Tillbaka till vardagen
de kommer ju vara konstigt att helt plötsligt gå upp tidigt och inte göra saker som man vill hela tiden :)
Jag är inte de minsta irriterad eller uttråkad att skolan börjar igen, jag får ju träffa mitt underbara gäng i skolan.
Åh vad jag saknar de, de är inte okej att vi knappt hunnit ses. Och igår fick jag reda¨på att en av machokillarna ska byta skola till Jönköping. Han ska gå med oss i två tre veckor så man få la njuta av hans närvaro i ett tag till.
De är mycket som bli nytt detta året oxå, jag ska ny mentor och massa nya lärare som jag inte har haft förut.
Skitjobbigt är de, vill inte ha massa nytt folk, de var så bra förra året. MEn vi får la se om de är en bra eller dålig
lärare jag lär ju märka de xD

Idag ska jag klippa häcken, de är de enda som är planerat, Tror amanda och jag ska hitta på något ikväll. Eller
jag hoppas de, kanske så vi kan ta bilen till Farmor eller MOrmor, gunnel har vi inte träffat på år och dar. Men den som väntar får se, vå favvo kramgoa björn kanske är hemma. I alla fall blir de något med syrran, avslutar med mina favvobild från sommmarlägret! MYS PÅ DEN! <3

De är våran kompis de där du, vilken ofräch lägerlook ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0