ELLEN!

Nu är de Lördag och vilken Lördag de kommer bli! :) eller i alla fall så har den la börjat någorlunda bra!
Ikväll kommer Ellen hit, de blir tjejkväll som heter duga. Snart ska ja gå vidare med livet och faktiskt byta om
och fixa håret, eftersom ja har fått massa bett i ansiktet och på händerna ser ja helt försörd ut och allergitabletterna
gör mig superseg . Inte så roligt om du frågar mig, jag hatar verkligen knott! Fast varför ska jag klaga`?

Som ni har märkt har jag börjat blogga mer intensivt, för jag har fått ett intresse för de igen och nu på sommaren har jag faktiskt tid, eller den halvtimmen de tar , man kan ju kolla facebook samtidigt xD! jag är ganska ironisk nu
för mitt facebook beroende är inte farligt än, men de är verkligen inte långt ifrån att bli! fast samtidigt jag förstår
inte alla negativa föräldrar som inte tkr om facebook, de gör att vi ungdomar kan hålla kontatken med varandra,
Vart än vi i Världen vi är! Jag ska ju antagligen dra ut i världen efter gymnasiet och då kommer jag kunna
hålla kontakten med mina nära och kära utan dyra telfeonräkningar. För rik kommer jag inte bli.

NU ska jag byta om för om typ en och en halv timme kommer ellen och då gäller de att vara redo och ombytt,
hon kommer alltså runt tre och innan de ska jag försöka få tag i lite folk och byta om, Ska bara slita mig från datorn först, ha de bra alla där ute !
Kramar ida/kaffetanjr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0