Om man kan beskriva de...

Nu är jag hemma igen, har vart på Läger i 5 hela dagar utanför Lidköping på Svenska Kyrkans Ungas lägerplats
Flarken. ÅH! de har varit så roligt. Jag åkte tidigt tidigt i Fredags morse, I bussen halv sov jag och blev retad
av min så kallade vän David! Väl framme fick man veta att mna hamnat i den femistiska musikaliska bästa mest kaffedrickande snygga och söta gruppen ! Vi kallade oss så om någon frågade oss och så klart var vi den LILA gruppen med systrarna Joelsson som fantastiska ledare! vi byggde upp en lägerplats som heter duga, vi drack kaffe
och myste vid lägerelden, Första natten blev de tidig sängång man var seg.
De har vart ganska bra väder några regnskurar hit och dit men även i bland sol. När de andra åkte ut till en ö med kanoterna så fick ja stanna då min rygg inte ville som jag ville som vanligt. Men de var ganska nice ändå, vi var flera stycken som var kvar. Sen paddla vi och hade mys, sista dan blev man i slängd i vattnet då man hade vart lite
väl posetiv över att juniorerna skulle putta i david i vattnet. Rebecka blev oxå i slängd vilket var bra då hon oxå var en bidragande del! Älskade lägervänner och alla ni som läser om ni någonsin får möjlighet att åka på friluftsläger gör de, de är min fristad kan man säga! nu kommer bilden som matilda engdal har tagit som ett avslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0