DU!

Hej på alla där ute!

Livet rullar på nu i studenttider, synd att de inte är en själv som får:


  • Supa sig full i skolan!
  • Springa runt och skrika på lektionstid!
  • Eller reta alla ettor och tvåor på skoj
  • eller ha fina kläder på mig!
  • ELLER SLUTA SKOLAN!

Men just nu glädjer ja mig åt att jag snart gör min sista lektion matte någonsin, de är
som om en himmel väntar på mig! Jag känner mig lycklig från minsta tån till huvudknopp!
I så många år så har ja kämpat mig igenom detta helvete! och nu är de äntligen slut på skiten!
Jag är glad! VILL BARA SKRIKA!
men men de var ju studenternas uppgift ja och inte min. . . .
idag har grann pojken 5 bast sagt världens gulligaste grej:
E- Ida vet du vem som är min bästa vän?
I- Nej vem då?
E- DU!

Hur gulligt var inte de! Jag har en bästist på fem år! BEET IT! Ska nog vilken sekund som helst sova,
Så ha de bra ni där ute! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0