WII!

VI vann igen! ... Det kan man säga en hel del om, töreboda lokalavdelning har
än en gång vunnit stiftsmästerskapet i volleybollen! I år var det töreboda-tibro i finalen
där vårt lag tog segern, eller inte mitt lag dock, vi kom fyra, inte superbra men!
Man får hoppas det går bättre nästa år!
Ska sammanfatta dagen igår i stora drag:

- A och jag fick större solo i kyrkan än vi räknat med!
- D,S, E och K gjorde att ja trodde jag skulle dö av skratt!
- MIn rygg gillar inte idrott!

Idag då, Det är en söndag, ganska seg dag, trodde jag vaknade halv tolv i morse men min telfon
dampar så den visa fel och egentligen var klockan bara halv nio. Ganska extrem skillnad om du frågar
mig alltså!  Då fick jag damp eftersom jag inte kunde somna om, återigen pga ryggen.
Men nu tbx till vad som händer under dagen, tror det blir en hel del städning. Dessutom ganska mkt plugg
på matte och svenska, Hoppas bara det går att göra de, Kanske tar jag en promenad och i den promenaden
hoppas jag ett samtal från E ingår. Eller i alla fall så jag kan snacka med henne vill det  nu...
Det kan behövas så jag inte dör här hemma, eller något liknande, nej jag ska nog njuta av min dag oxå.
Så skönt!

I veckan blir det nog, Em på tisdag, och kanske syntest. Onsdag ungdom, torsdag pluggarna dag!
Fredag blir det slappt ev lite v.boll men tror inte det med tanke på hur ryggen är idag.
Lördag taizeförträff och kanske kyrkan på kvällen, Sen söndag är det dop för lilla sanna.
Sen har jag lov! Och lovet ska jag försöka planera upp i veckan, i alla fall så man har lite att göra
jag har ganska lätt för att planera för mkt men samtidigt hatar jag att vara hemma för mkt, har för mkt
energi oxå, men såklart blir det nog en sväng till D och E säkert I oxå! Ida och jag har inte vart på
evigheter! det ska ändras på och gud vad jag gillar utropstecken! !  !  !  !  !

Nu ska jag kolla igenom gadderoben och prova massa kläder och kolla vad jag egentligen
vad det är som fortfarnade passar. Dety är jobbigt att slänga kläder.
Kramar på alla där ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0