Nu ska jag skärpa mig!

Hej allihopa där ute! (speciellt du idaK som väntat)

Jag har inte riktigt bloggat på SKETLÄNGE!
Kan med största del bero på att jag ingen egen dator haft
på många veckort och då har inte riktigt orken funnits! :D
men nu ska jag Ida ta mig in i bloggosfären igen, med risken att fastna
eller risken att ramla bort..

Jag kommer inte vara seriös en enda gång i min blogg för sån
är inte jag, Utan jag kommer flumma och skratta åt mina egna
skämt och dela mina konstiga livserfarnheter med mina kompisar för de
är bara de som läser bloggen. Men vem vet vad som kan hända?
Någon kanske tkr jag är smart? HAHA!

Jag kommer ha tusen av hiss oh dissar bara för att kissie har det,
lr något i den stilen typ daa!?
Jag irriterar mig nämligen på ganska mycklet, fast det mesta är löjliga
oh idiotiska saker så som vägsalt!
HATA VÄGSALT! de ger vita fläckar på skorna, det inge vidare.
Sen att det gör så vi inte halkar är en ovärd sak, bara gå långsamt så ramlar
man inte. Det har mamma lärt mig

Jag ska itne göra så som politker gör, inte håller det jag lovar. så
kommer här min första hiss och diss lista!

DISS!

JAG SÄGER BARA VÄGSALT!

HISS

GAMLA GUBBAR OCH TANTER SOM ÄR COOLA! JAg 
GILLAR TANTER OCH GUBBAR SOM TROR DET ÄR TJUGO OCH COOLA !



Kramar på alla där ute vem vet när jag dyker upp nästa gång! Men här en bild för alla er
som vill veta hur jag ser ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0